Blanketter

Här hittar du som bor i Heby kommun blanketter att fylla i eller ladda ner. Från den första januari gäller nya avfallsföreskrifter i Heby kommun, därför har vi också nya blanketter. Här nedan hittar du nya uppdaterade blanketter. Blanketter som laddats hem eller beställts innan årsskiftet är inte längre giltiga och kommer inte att kunna behandlas av kundservice.

Nu finns även möjlighet att fylla i flera blanketter digitalt direkt på webben, välj gärna det digitala alternativet då det sparar både tid och miljö.

Kan du inte skriva ut, kontakta Kundservice så skickar vi dig blanketter.

Kontaktuppgifter till Kundservice hittar du här.

Policy för behandling av personuppgifter hittar du här

Digitala blanketter

Ägarbyte/flyttanmälan

Abonnemangsvalsblankett för småhus och fritidsbostad

Abonnemangsvalsblankett för verksamheter och flerbostadshus

Ansökan om delat sopkärl

Ansökan om förlängt hämtningsintervall för restavfall

Anmälan om hemkompostering
Anmälan om hemkompostering är avgiftsfri under 2020. 

Ansökan om uppehåll i hämtning

Blanketter för utskrift

Ägarbyte/Flyttanmälan

Abonnemangsvalsblankett för småhus och fritidsbostad

Abonnemangsvalsblankett för verksamheter och flerbostadshus

Ansökan om delat sopkärl

Ansökan om förlängt hämtningsintervall

Anmälan om hemkompostering
Anmälan om hemkompostering är avgiftsfri under 2020. 

Ansökan om uppehåll i hämtning – småhus

Ansökan om uppehåll i hämtning – verksamhet och flerbostadshus

Ansökan om uppehåll i hämtning med anledning av covid-19

Delad faktura för slamtömning

Gemensamhetslösning, ansökan om